Testimonials voor meer klanten - Master Your Business Moves
Testimonials voor meer klanten
08 augustus 2019 
in Sales
2 min. leestijd

Testimonials voor meer klanten

Testimonials zijn een handige manier om meer klanten ter werven. Een van de meest gestelde vragen die ik krijg is, hoe kom ik aan klanten? Het is een echte top 10 vraag. Logisch ook natuurlijk, want zonder klanten geen business. Het houdt natuurlijk niet alleen op bij de vraag hoe je die klanten krijgt, want hoe zorg je dat deze uiteindelijk ook gaan kopen?
Aan klanten komen is daarom erg belangrijk voor de meeste ondernemers. Je wil uiteindelijk natuurlijk veel klanten en kopers. Om dat te stimuleren ga ik vandaag een tip met je delen, zet testimonials op je website!

Testimonials zijn verhalen van klanten die iets over jou en jouw product/dienst schrijven. Ze geven hun mening wat ze ervan vonden en wat ze eraan hebben gehad. Hieronder heb ik een aantal voorbeelden van testimonials die mijn klanten hebben geschreven.

testimonials

Als ik kijk naar mijn testimonials dan zie je dat ontzettend veel mensen in hun eigen taal vertellen hoe ze een bepaalde dienst of iets hebben ervaren bij mij. Nou en dat is het allerbelangrijkste!

Want jij zou wel wat kunnen verkopen en jij kan een eerste aanzet doen natuurlijk aan je klant. Maar wat veel belangrijker is dat andere eigenlijk stimuleren om die aankoop daadwerkelijk ook te doen. En die aankoop ook via de website te laten doen. Daarom noemen we het ook social proof testimonials.

Vroeger kwam dat van mond tot mond reclame en dit is eigenlijk precies hetzelfde, maar dan via jouw website. Vandaar is het daarom super belangrijk dat jij met dit soort zaken aan de slag gaat.

Zo simpel is het eigenlijk en zo kan jij meer klanten in jouw verkoopproces krijgen, alleen al door de reacties van je huidige klanten te laten zien.

Mijn Strategie 2 Daagse in Noordwijk en Strategie & Business 7 daagse in Ibiza lopen beide doordat er mensen op hebben gereageerd en door de 1 op 1 testimonials.
Hieronder heb ik nog een aantal testimonials over mijn 2 daagse in Noordwijk. En dan zie je dat het echt het gevoel aanraakt van jouw klant en daardoor worden ze meestal overtuigd. Een klant maakt een keuze en koopt op basis van gevoel. Dat is wat jij jouw eigen klanten wil meegeven.

testimonials

Door die testimonials worden klanten geprikkeld in hun limbische brein, op zijn gevoel, en dan gaat degene over tot aankoop. Het is een soort van bewijs.

Ga hier deze week mee aan de slag. Zorg ervoor dat je van elke klant een testimonial krijgt zodat je die kan gebruiken op je website!

Over de schrijver
Francina is al ruim 30 jaar ondernemer in hart en nieren. Altijd was zij bezig om te bedenken hoe ze geld kon verdienen en hoe ze een business kon opzetten. Zelfs toen ze een jaar of 5 was. Francina is een ondernemer in hart en nieren. Ondernemen is haar passie en zit in haar bloed! Ze houdt van het spel en van creëren en houdt van winnen! Dat heeft haar geen windeieren gelegd! Op dit moment heeft Francina 2 succesvolle businesses die er voor zorgen dat zij haar allermooiste leven ooit kan leiden. Dat is waarom zij ondernemers inspireert dat ook te doen met Master Your Business Moves.
Reactie plaatsen