De krachtigste marketingtool: testimonials
De krachtigste marketingtool: testimonials
09 november 2021 
1 min. leestijd

De krachtigste marketingtool: testimonials

Testimonials zijn verhalen en ervaringen van klanten over jou of over jouw product/dienst. Deze ervaringen zijn ontzettend krachtig om in te zetten als marketingtool. Testimonials zorgen namelijk voor een stukje social proof. En met social proof bedoelen we natuurlijk dat als iemand het leest dat ze er mega enthousiast van worden. Of het nu een training is of een 1 op 1. Het maakt niet uit eigenlijk. 

Met een testimonial is het de bedoeling dat als iemand anders het leest, zij ook enthousiast wordt en dus ook uiteindelijk mee gaat doen aan jouw training of cursus of iets in die richting.

Hoe jij testimonials kunt inzetten

Samen met Daisy heb ik een podcast opgenomen over hoe jij het beste testimonials kunt inzetten en dat het echt niet ingewikkeld hoeft te zijn.

Veel ondernemers die net starten hebben natuurlijk niet direct testimonials, maar ook daar is een oplossing voor.

Bekijk hieronder de podcast:


Luister je liever naar de podcast? Klik dan hier om de podcast te luisteren.

Meer weten over hoe je slim een (online) business kunt bouwen? Word gratis lid van de Business Builders Club op Facebook. Hier informeren en inspireren wij jou, maar ook ondernemers onder elkaar, met het opzetten van succesvolle business.

Over de schrijver
Francina is al ruim 30 jaar ondernemer in hart en nieren. Altijd was zij bezig om te bedenken hoe ze geld kon verdienen en hoe ze een business kon opzetten. Zelfs toen ze een jaar of 5 was. Francina is een ondernemer in hart en nieren. Ondernemen is haar passie en zit in haar bloed! Ze houdt van het spel en van creëren en houdt van winnen! Dat heeft haar geen windeieren gelegd! Op dit moment heeft Francina 2 succesvolle businesses die er voor zorgen dat zij haar allermooiste leven ooit kan leiden. Dat is waarom zij ondernemers inspireert dat ook te doen met Master Your Business Moves.
Reactie plaatsen