De krachtigste marketingtool: testimonials

Testimonials zijn verhalen en ervaringen van klanten over jou of over jouw product/dienst. Deze ervaringen zijn ontzettend krachtig om in te zetten als marketingtool. Testimonials zorgen namelijk voor een stukje social proof. En met social proof bedoelen we natuurlijk dat als iemand het leest dat ze er mega enthousiast van worden. Of het nu een training is of een 1 op 1. Het maakt niet uit eigenlijk. 

Met een testimonial is het de bedoeling dat als iemand anders het leest, zij ook enthousiast wordt en dus ook uiteindelijk mee gaat doen aan jouw training of cursus of iets in die richting.

Hoe jij testimonials kunt inzetten

Samen met Daisy heb ik een podcast opgenomen over hoe jij het beste testimonials kunt inzetten en dat het echt niet ingewikkeld hoeft te zijn.

Veel ondernemers die net starten hebben natuurlijk niet direct testimonials, maar ook daar is een oplossing voor.

Bekijk hieronder de podcast:


Luister je liever naar de podcast? Klik dan hier om de podcast te luisteren.

Meer weten over hoe je slim een (online) business kunt bouwen? Word gratis lid van de Business Builders Club op Facebook. Hier informeren en inspireren wij jou, maar ook ondernemers onder elkaar, met het opzetten van succesvolle business.